woensdag, februari 14, 2007

Als je jarig bent...

Een week of 3 geleden. Na nog 22 nachtjes en dan nog 21 nachtjes en dan nog ..... 2 nachtjes, dan ben ik jarig. Nog 2 nachtjes en dan ben ik morgen morgen jarig. Ik moest even nadenken, maar toen begreep ik wat ze bedoelden. Het is nog 2 nachtjes slapen voor hun verjaardag en morgen ben ik morgen jarig. Als je zes bent gaan je gedachten heel diep.

Vandaag was het dus zover. De verjaardag van Sarah en Inge. Wat een feest was het weer. En als je jarig bent krijg je taart. Een prima werkje voor mama om zich daarop uit te leven.

En dat heeft ze gedaan. Het resultaat mag er dan ook wezen.







Over smaak valt niet te twisten, maar wat mij betreft is deze voor herhaling vatbaar. (Was getekend, papa ;-) )

En ook de andere taart was om te smullen.


Zin in een hapje?



Hopelijk is er snel weer iemand jarig.

Geen opmerkingen: