woensdag, november 08, 2006

nog ééntje dan...


Van Lucie kreeg ik een tip van iets héérlijks !
Alleen de aanblik al deed ons watertanden.
Vanmiddag heb ik dus Sinterklaasbrokken gemaakt.



Wat je nodig hebt is ca. 800 gr. chocolade, melk, puur, wat je lekker vindt. Dit smelt je au bain marie.Daar doorheen doe je ca. 200 gr. kruidnoten en een kommetje vol , in stukjes geknipte spekjes. Het kommetje zelf hoeft er niet in. De massa komt er zo uit te zien.

Sarah en Inge ontfermden zich over de pan...

Het eindresultaat mag er zijn. Héérlijk zijn ze.

Je wil zeker niet meer hè ?

Nou, nog ééntje dan.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik moest de blog even vernieuwen.....haha dit was ik vanmiddag ook van plan, maar vergeten. misschien vrijdag...
zijn ze echt lekker? haha

Anoniem zei

ze zijn echt superlekker ik heb ze ook al geprobeerd.
jojanneke

Wieger van Asperen zei

Nou moe dat geprut is niet aan mij besteed hoor dat geknoei in een pannetje dat weer in een, net iets te grote, andere pan zit en als je wilt roeren met zijn oor van de rand schiet en een flinke slok water schept, moet je dat pannetje weer van het vuur halen al het water er uit gieten maar dan gaat er weer van die prut mee, dus maar weer in een ander pannetje en dan is het water er onder weer op en dan moet je weer wat bij in gieten en dan moet dat weer koken en dan merk je dat er weer teveel water in zit want dan prut dat weer over de kant heen waaaaaaaarom niet gewoon en stuk van die reep in je mond, en handvol pepernoten erbij en in beide wangen nog een spekkie en gewoon beginnen met kauwen!!!! Dat maakt het leven een stuk simpeler!

Anoniem zei

ze zijn echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper lekker ik maak het nu al voor de derde keer.
groetjes dalfsernichie

Anoniem zei

oja oook aaaaaaaaaaaalllltijd handig als je geen spekjes in huis hebt en er een c1000 op de weg van school naar huis is.